چهار پهلو و شش پر آلومینیوم آلیاژی

چهار پهلو و شش پر آلومینیوم آلیاژی

در این مطلب از دیجی آلومی به چهار پهلو و شش پر آلومینیوم آلیاژی پرداخته‌ایم. با ما همراه باشید.

همچنین برای استفاده از سایر مطالب دیجی آلومی می‌توانید به وبلاگ دیجی آلومی مراجعه نمایید.

جایگاه ویژه چهار پر آلومینیوم آلیاژی

از آنجا که چهار پهلو دارای سطح مقطع ساده‌ای می‌باشد. جایگاه ویژه‌ای در ساخت سازه‌های ساختمانی و صنعتی دارد. این پروفیل آلومینیوم آلیاژی دارای سطح مقطع چهار گوش می‌باشد. پس، انجام عملیات تراشکاری و برشکاری را بر روی آن بسیار ساده می‌باشد. و همین ویژگی منعطف بودن، باعث شده‌است که تقاضای این پروفیل آلومینیوم آلیاژی بسیار بالا رود.

چهار پهلو آلومینیوم آلیاژی

چهارپهلو‌ آلومینیوم آلیاژی، دارای مقطعی مربعی شکل می‌باشد که اندازه‌های متنوع و به تبع آن، کاربردهای مختلفی نیز دارند. این محصول فلزی در دو نوع چهارپهلو نوردی و چهارپهلو ترانسی در بازار موجود است. چهارپهلو نوردی را در مواردی مانند ساخت پیچ و یراق آلات، ، تولید قالب‌های فلزی، صنایع تراشکاری و … استفاده می‌شود. چهارپهلو ترانسی به مانند تسمه ترانسی، سطح آن صاف و هموار و سیقلی شده و دقت بسیار بالایی دارد و تلرانس آن به کمترین مقدار میباشد. چهارپهلو ترانسی را میتوان در صنایعی همچون قفل سازی به کار برد و همچنین این محصول در مواردی که خروجی نیاز به دقت بالایی دارد، کاربرد ویژه‌ای دارد..

دیجی آلومی فعال در زمینه تأمین و تدارک چهار پهلو ترانس، چهار پهلو نوردی و چهار پهلو اتوماتآماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز می‌باشد.

 

شش پر آلومینیوم آلیاژی

شش پر آلومینیوم آلومینیوم دارای سطح مقطع به صورت شش ضلعی منتظم می‌باشد. از شش پر آلومینیوم آلیاژی با توجه به نیاز میتوان از سایزهای مختلف آن استفاده کرد.

دیجی آلومی آماده خدمت رسانی در زمینه فروش شش پر اتومات

 

چهارپهلو و شش پر آلومینیوم آلیاژی در بازار

چهار پهلو و شش پر آلومینیوم آلیاژی به طور معمول را با گریدهای ۳۰۴ و ۳۱۶  میتوان در بازار ایران یافت. از آنجایی که این محصولات فلزی از آلومینیوم آلیاژی ضد زنگ(استنلس استیل) ساخته‌شده‌آند، در برابر خوردگی، کشش و دمای بالا مقاومت بسیار خوبی نشان می‌دهند واز استحکام بالایی برخورددار می باشند.

 

کاربرد چهار پهلو و شش پر در صنعت

چهار پهلو و شش پر کاربرد بسزایی در صنایع نساجی، تراشکاری قطعات وسایل نقلیه، تولید تجهیزات و ساخت یراق آلات، قالب‌های فلزی و پیچ و مهره دارند.

 

دیجی آلومی هم‌اکنون آماده خدمت رسانی در زمینه تأمین، تدارک و ارائه چهارپهلو ترانس، چهارپهلو نوردی و چهارپهلو اتومات به سراسر کشور می‌باشد.

برای مشاهده سایر محصولات آلومینیوم آلیاژی به صفحه محصولات دیجی آلومی مراجعه بفرمایید.

 

 

– ماشینکاری چهار پهلو آلومینیومی برای تولید قطعه –

تلفن ثابت:

۰۲۱-۶۶۳۹۴۲۱۶

۰۲۱-۶۶۳۹۴۷۱۴


تلفن همراه:

۰۹۱۲۲۷۹۴۳۱۴


پست الکترونیکی:

info@digialumi.com


«حامد طاهری»

همین الان درخواست دهید!

کد امنیتی

captcha